+ Follow | Dashboard
BeginWithOneTwoThree



Tuesday 5 June 2012 | 0 comment(s)
Assalammualaikum.....smlam aku bagi tips pasal penjagaan kulit muka dengan betul
hari ni pulak aku dalam perancangan nak panjangkan rambut
mesti korang terpikir...ehh bolehkee nk panjangkan rambut
dlam mase terdekat.....sebenarnya aku cdang nak panjangkan rambut macam dlam
gambar nie...aku ade bace satu petua orang dulu2
kalau korunk2 kat luar sane tu dah bosan berambut pendek bolehlahh ikot petua nie...
caranya dengan menggunakan teh hijau..korunk kene bancuh teh dengan air suam...tapi bukan
daun teh hijau..lepas dah bancuh dengan air suam...tunggulah bape minit tok air teh tu sejuk
jangan buang serbuk teh biarkan sekali
lepas dah sejuk korunk kena balur..maksud aku sapu perlahan2 di
seluruh rambut dan kepala...kemudian balut rambut anda dengan handuk...erti kata lain
kain tuala selama 20 minit.lepas tu bilas hingga bersih..
aku stat pagi tadi aku try buat bende nii...de lah perubahan lagi pada rambut aku
cume kene tunggu beberapa minggu.....teh hijau ni bertujuan untuk mempercepatkan
pertumbuhan rambut dan menyihatkan rambut...so korunk kat luar sane tu boleh la try...KALAU NAK




Older Post